Tajta dressar och desto taaajtare bloggtiderXD!

Hejsan!

Jag har på senaste tiden börjat inse hela det här faktumet med alla som bär tajta dressar. Det måste ju helt enkelt vara för att de inte vill att kjol/tröja skall blåsa upp och visa mindre smickrande delar!!!! xD Att det tog sådan tid att komma på dock, det är inte OK.

Sedan har även tajta bloggtider varit en stor del av min vardag på sistone. Jag har försökt hitta en manager till min bloggy hehe!. Men det har inte gått så himlans mega-bra oO Här är mina tre kandidater:

   
1. Den första gillar jag så bra eftersom han äter precis som Jossan.
2. Den andra är min favorit p.g.a att han ser ut som Pippis pappa, vilket inger en falsk känsla utav trygghet. Hoppa på mig alla sjörövare!!! Ohoj! XD
3. Den tredje mannen är min personliga favorit då han har exakt samma luriga leende som Julle. Det beror på att även han hade "tandhjälp" i tidig ålder.

Jag vet inte än hur jag tänkte göra, men jag har i alla fall skickat ett lite.. frestande, så att säga, julkort med ett oslagbart erbjudande om att bli min manager/bloggcoach. Såhär ser det ut:



I alla fall. xD. Nyår nyår!!.

Mitt 2009:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Sa att jag skolkade men drog till Tandläkarn! xD

2. Höll du några av dina nyårslöften?
 Eftersom de innebar att hjälpa mina kamrater att stå emot alkohol, pojkar och  deras penisar - nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
 Räknas Haley i One Tree Hill?! o_O

4. Dog någon som stod dig nära? Min stackars dagbok dog när jag tappade den i min skål med vatten från Fyrisån. (Ni vet, Projekt Fyrisån som vi gjorde på Naturkunskapen med Lenis:P)

5. Vilka länder besökte du?
 England, där jag fotades med stiliga föredetta kungar. Annars föredrar jag mina egna fantasiresor till bokaffären nere i kvarteret bredbvid x'D

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
 Jag har saknat Ärliga Kamrater. Men nu har jag äntligen börjat bli en del av ett gäng, jag umgås mycket med dem och  bjuder dem på middag då och då.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
 Jag kommer alltid minnas 24 december för då var det julafton ju! xP

8. Vad var din största framgång 2009?
 Jag tog tjuren vid hornen och startade denna underbara blogg.

9. Största misstaget?
 Att min läkartid för att undersöka levern föll på samma datum som klassrådet måndagen dne 23e oktober... Synd att missa.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
 Nej, jag har faktiskt medlemsrabatt på http://www.skyddsprodukter.se/ så har kunnat använda till exempel hjälm med lampa på när det varit mörkt ute, osv.

11. Bästa köpet?
 Helt klart min lur från Plattan i Sthlm. (http://rebeckastudies.blogg.se/2009/april/sista-lovdagen.html)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Te och böcker.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
 JA, en hel del grånkor och måjänger faktiskt! xD Fick en fin klassisk ringsignal från Freddies farfar att ha som väckarklocka om morgnarna, jag skuttar numera upp ur sängen!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
 Jag tror nog att jag måste säga Black Eyed Peas' "Party all the time" tillsammans med Vacuums "They do it". (FATTAR NI VIBBEN "KOMPISAR"?! Party All The Time - They Do It... :<) Leavin' me behind, Yes.
 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
 SuperMKTMegaMer Glad :)!! Jag har ju är ju en ÄKTA rosendalare nu, som verkligen har gått ett heeelt år på skolan. Känner mig bekväm med treorna, oh fy vad jag kommer sakna dem! Och skoltidningen... :'<

16. Vad önskar du att du gjort mer?
 Vågat ta risker, släppa loss. Följa vinden, se vart Den för mig. ÄSCH heller! Dra på Pyttsan att jag skulle vilja åka runt som en satans vind o.O

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
 Tro det eller ej, men Studerat. Ty jag studerade bort alla mina uppgifter och läxor för fort, så har haft en sådan förskräcklig massa fritid på sistone... Uschiamej!

18. Hur tillbringar du julen?
 Med en god bok, och självklart en kopp meeeeed: ?!?! Ge mig ett T!! Ge mig ett E!! xD

19. Blev du kär i år?
 I lost it all to the Fantastic Interest of Special Heartconditions. Underbar bok, den tar med dig långt ner i de djupa haven :)!

20. Favoritprogram på TV? Kollar inte på TV 

21. Bästa boken du läste i år?
 Tidigare nämnda F.I.S.H

22. Största musikaliska upptäckten?
 Det var när jag upptäckte att jag kunde spela näsflöjt med en kikärta i näsan x'D

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Kaffekort.

25. Något du önskade dig men inte fick? Olle Berghs egendesignade Kaffekort... Hmm har för mig att ingen fick något sådant!! 0o Undra varför ;S

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Satt och hade tävling med mig själv på http://www.facebook.com om hur snabbt jag kunde svara på alla grattis. Jag svarade på alla tre på exakt 5.00 minuter!  Lol, lite taskigt att lägga ner sån liten energi på svaren, men är det tävling så är det XD

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
 En och anna snorkråka mindre kanske! Men whad i helfvete en kråka i näsan är bättre än 10 i skogen... Eller hur var det nu igen ?! Hehe.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
 Men PFFFT vilken fråga! Det är ju bara att kolla mina Dagens Outfirre ju ö_Ö. Men men, smakfull och experimenterande.

29. Vad fick dig att må bra? En och annan Körsbärslikörpralin.

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Vad i... xD Att äta!?

31. Vem saknade du? Den gamle landshövdingen. Tyckte att landstinget fungerade otroligt mycket bättre under hans övervakan.

32. De bästa nya människorna du träffade?
 Det måste väl varit Aina och hans vän "Kopp" (?). De som jag sa till när Kajan var lite för berusad hihi.

Det har varit ett fint år fullt av fina koppar, fina böcker och några fina medmänniskor.

Här kommer det in alla längtat efter - Daaaagens Outfirre:


Skinnjacka med fastsydd Pälsboa - Läderboden i Sthlm, Gamla Stan
Riktigt raffig kjol som ser ut som Jeans xD - KappAhl Real FashionReport
Boots - Hittade på en bar när jag jobbade som Biljardbollsputsare xD Fick rackarns lite pengar för det dock... och inte satte de in summan på kontot, nej de stoppade det i mina fickor och nästan ända nere bland Tuttarna =O

Nu är det dags att sova - bara för att det är lov betyder det inte att man ska låta John Blund vänta!

Sov så sött och håll detta citat från Ullets hemland i minnet:

D e t   k o m m e r   e n   n y   d a g ,   ä v e n   o m   t u p p e n   i n t e   g a l .

Alltså, ni behöver inte tro att allt är förlorat för att tuppen är dö'. Köp en väckarklocka xD

Kramar, Eder Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHHAAHHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA <333



"16. Vad önskar du att du gjort mer? Vågat ta risker, släppa loss. Följa vinden, se vart Den för mig. ÄSCH heller! Dra på Pyttsan att jag skulle vilja åka runt som en satans vind o.O"

2010-01-07 @ 23:29:47
Postat av: Anonym

hahahhahahahahhahahahhahaahahahahhahahah fishy av dig :Å:Å

2010-01-21 @ 18:54:50
Postat av: Fredrika

fäller en tår <3

2010-01-26 @ 16:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0