Sista Lovdagen!!!

TJENA MITTBENA!!!!!!!!!!!

Tummen upp för mig!!! Har köpt en ny LUR!!!! Nu kan jag också sms-messa med alla. Jag ville ha en fin lur som jag kände mig bekväm med, samtidigt som jag inte ville glänsa alltför mycket. Så det fick bli denna goding:


Mannen jag köpte den av (en ganska luffig kille i hörnet av den s.k. Plattan i Sthlm, han såg riktigt trött och lortig ut, ville nästan ge honom ett bad!) var så vänlig och berättade för mig att den var bärbar med hjälp av en relativt lätt och snyggt designad väska till. Så denna fick det bli!!

Nog pratat om i-lands-bekvämligheter. Blir så trött på alla som bara konverserar om teknik och sådant hela tiden (utom när Lena gör det förstås!!), eftersom de aldrig ser bortom mobiltelefonens silverglänsande skal, eller mopedens röda lack. De ser inte allt arbete som ligger bakom det hela.

Jaja, för att gå över till lite roligare grejor hade min vän Annis middag i Knivsta under lovet. Det var jättekul!! Hade bara önskat att vi fick blåsa serpentiner och sätta knorren på knutsson men lite får man väl bjuda till själv hehe. Detta var vad jag tänkte ha på mig (anledningen till att jag bytte outfit i sista sekunden var att det kom några mystiska människor som kallade sig för något i stil med Sverige och Demokrater, och ville följa med på middagen!! Givetvis blev jag glad och kände mig som den coola i gänget som raggar upp partypeople, men Kajsan och Elle blev arga och tvingade mig att byta outfit!!):


En riktigt fin släktklenod.

Sedan ville jag även tipsa om en sida. Det är så mycket sådant nu, liksom http://gratisgodis.se/, http://gratismode.se/ o.s.v. Själv vill jag tipsa er om denna sida. Sveriges Ornitologiska Förening, väldigt bra för dig som är intresserad av fåglar och ornitologi. Jag har kontaktat administratören, och om ni nämner att ni läser http://rebeckastudies.blogg.se/ så får ni rabatt när ni köper kikare! Dessutom vill jag ge creds till Carina (en god vän som är medlem i Sveriges Ornitologiska Förening) som skickade in veckans insändarbild!! Jag tyckte att den var riktigt rolig, så här kommer den:


Mycket fyndig text, samt söta fåglar.




Nej hörni, nu blir det dagens citat sedan ska jag faktiskt ta och sova. Lite sent, jag vet, men det är ju valfri tid imorn på skolan =).

För den late är det fest alla dagar.

Källa: Turkiskt ordspråk

Där ser ni!! Om ni inte läser på ordentligt så kan det gå så illa så att ni blir... LATA!!!! Och då blir varje dag en fest, vilket innebär att ni måste ringa det där konstiga numret på mobiltelefonen och skaffa vodka varje dag, och vem har råd med det?!?!?! (DÄR SER NI!! Jag kan minsann vara en normal tonåring full av hormoner.)

Goder Afton.

Kommentarer
Postat av: reeeebex

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA

2009-04-14 @ 00:08:47
Postat av: deb

elin du har inget liiiiiiiiiiiiv:D

2009-04-15 @ 12:58:51
URL: http://debaaj.blogspot.se
Postat av: Anonym

Uppdatera!!

2009-05-06 @ 22:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0