Sitter i skolan (förlåt magister'n, jag lyssnar ändå!!)

Hejsliedejsilie!

Sitter i de fina sofforna i Jo-korridoren och pluggar lite. Jag låtsas att jag inte pluggar för Elle och Kajan, för de har börjat reta mig på sistone, vilket känns lite sisådär.

Jag har nyss varit och ätit. På lunchen sjöng de för en lärare som hade födelsedag, attans också! Jag glömde köpa present:( ... Aja, det får fixas idag, då jag tänkte ta mig ner på stan. Jag och S i klassen skulle kolla på Åhléns om det fanns halkfria skor som man kan ha på idrotten. Även om man har ett bra läshuvud måste man ha lite i benen och muskulatruen också hihi!

Här är min önskeoutfit för dagen:


Skorna känns dock lite för vågade, hehe. Men jag kan ersätta dem med samma skor som min supergulliga engelskalärare Kate hade idag:

 
De svarta med tre spännen tycker jag var lite kitchiga, hehe.

Hejdå alla studenter!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHHAHAHAHAHA DU ÄR DU BARA FÖR SKÖN, what's up with the ööööööö?

2009-03-11 @ 21:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0