Kort tisdag... tyvärr

Hejsan på dejsan bloggis!

Idag började vi halv tio och det var väl helt OK. Dock slutade vi redan halv 12, vilket kändes lite dumt. Själv behöver jag förstås inga bestämda tider för att kunna plugga, men det kändes som dagen verkligen behövdes för några av mina inte lika motiverade klasskamrater; julle, ulla'n, kajan, elle och freddis.

I alla fall. Jag är nästan klar med min uppsats, håller på att finslipa den lite. Ska bli så kul att lämna in uppsatsen, är riktigt spänd på Anders och Tonys miner när jag lämnar in den 3 veckor för tidigt!! :)

Här är dagens bild:


Hihi, jag vet, jag har slösat rätt mycket pengar på nöjen på sistone men snälla, bara en bok till(a)?

Idag har jag även ett citat som jag tror mina ickepluggiga vänner kan behöva ha i sinnet:

"Vi lever i en tid av för mycket arbete och för lite bildning; en tid då människor är så flitiga att det blir dumma."

Det var Oscar Wilde som sa det, och jag tycker verkligen att han har fångat dagens ungdom i ett nötskal! Dock finns det ju vissa flitiga personer som inte är dumma, om ni fattar vinken haha.

Adjö, ses imorgon alla klasskamrater och lärare(eller ska jag säga vänner?)

Kommentarer
Postat av: fredrika

ahahahahah

2009-03-10 @ 17:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0