Hejhej Bloggen!

Hejsan! Det har tagit rätt lång tid för mig att komma igång, jag vet. Men det finns så mycket smaskigt plugg som man bara inte kan motstå att sätta tänderna i, hehe. I alla fall. Något som kändes jobbigt för några minuter sedan var vilken design jag skulle välja... Jag är ute efter något enkelt, som inte distraherar tankarna på annat än skolan. Så därför valde jag "Author", som den heter.

Idag ska jag på stan (om jag hinner plugga innan d.v.s.) och köpa lite nya grejer! Här kommer de:


1. Griffeltavlor till matten. Så att jag verkligen kan hänga med!


2. En fjäderpenna till att anteckna på historialektionerna. Det var Anders my love som tipsade mig.


3. Självklart en massa kollegieblock också. 3 för varje ämne; Ett för uppgifter man får, ett för läxor man ska ha, och ett för intressanta idéer man får medan man studerar.

Men hörni!! Visst blir det inte bara massa sak-shopping, nejnej. Lite kläder blir det allt också:


4. Denna outfit är väl den jag gillar mest av de jag har spanat in. Ska köpa den till vårt historiska mingel, alltid bra att vara väl förberedd i tid!

Hejdå alla lärare och elever!!

Kommentarer
Postat av: rebecka

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA INTE OKEJ :D

2009-03-09 @ 18:38:25
URL: http://justrewind.blogg.se/
Postat av: Elin M

hah, eller?! ;)

2009-03-10 @ 08:48:45
URL: http://sssspikey.blogg.se/
Postat av: BEARF

hahhahahh rätt rätt rätt

2009-03-10 @ 09:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0