Fredagkväll!!

Hejhejhejhej! Hur mår ni alla därute i bloggosfären?!

Själv är det jättefint. Det är sorgligt att vi har varit lediga idag, men desto mer pluggande för mig. He he. För övrigt har jag en ovanligt vild fredagskväll (okej, inga sura miner nu kerran&anki!!!)! Jag köpte lite snacks i kiosken igår (4 geishagodisar och en apelsinjuice) så nu jag har glufsat rejält hehe. Dessutom kollar jag på historychannel!! Lite dåligt samvete över att studierna får ligga och sussa ensamma under min kudde i nå'n timme menmen..

Jag har hört att det finns en hel del studienyfikna människor därute i bloggrymden!! Här kommer därför mina bästa tips på hur du når bästa resultat:

♦ Tänk inte på studierna som något tråkigt, utan försök dyka in under ytan på dem och se vad de verkligen är!! Syrliga karameller!!

♦ Var alltid snäll mot dina lärare - sitt därför inte och fnissa hela tiden som Ullan och Freddie, ta inte ut dina aggressioner som Josse och Julle, skrik inte SAHASCHRA som Elle och Kajsan, kolla inte på Obama's Elf-videos som Debbis, och sist men INTE minst; HA inte en pojkvän från nv-linjens skrämmande korridorer som Annapanna!!

♦ Ha alltid på dig fina kläder, och inget avslöjande. Alla mina vänner fick just IG. De går runt med strumpbyxor och kortkorta saker som knappt täcker bakdelen! Jag föredrar långkjolar (även om jag inte använder dem så jätteofta) och kanske några kängor.

♦ Anteckna ALLT! Vad än lärarna säger, har du inte nytta av det på ett prov så kan du alltid lämna in smaskiga citat till TAGGAD och kanske få skriva en artikel där eller något.

Här är min fredagskväll i bildform:



+


Och en till geisha, det var ju fyra stycken och inte tre xD !!!!

Här är även en liten mer uppklädd Rebecka, fredagen till ära:


Senapsgul tröja av ekologisk bomull - Kungs BH:n (visste ni att dom hade tröjor där?? Det visste jag, he he)
Grå skotskrutig kjol - En gammal pläd
Fina cowboyboots - Secondhandaffär i Fittja, det fanns mängder av dem!!

Nej, nu börjar en intressant dokumentär om historiens olösta mysterier! Ses alla elever och lärare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0