En väldigt kort studeringspaus!

Tjabba tjena halllå bloggie!! Hur mår du?

Haha, nej hörni, nog skämtat för idag (även om det var väldigt roligt). Nu är det såhär, att det finns ett gammalt talesätt som lyder:

"Man ska sluta medan man har som roligast."

(attans bananer, jag kommer inte ihåg vem som sa det... mina lärare kommer bli så besvikna om jag inte har en noggrann källförteckning i min bloggis ju! aja, får ta och slå upp det i Nationalencyklopedin! Ps. Ser ni hur duktig jag är som skriver Nationalencyklopedin med kursiv stil, eftersom det är en bok och inte novell?)

I alla fall, för att återgå till saken. Hur ska man kunna sluta just när man har som roligast? Jag har pluggat ända sen jag kom hem nu, men har haft jättekul hela tiden. När ska jag sluta liksom? Får väl lugna ner mig lite när det blir nyhetsdags iaf! =)

Här ska ni få min favoritlåt. Jag lovar att jag inte brukar sitta på Youtube på lektionerna Nadja!! Jag gör det bara hemma, men ytterst sällan. Det är i alla fall när Glenn Gould spelar en symfoni av Bach.



Dock tycker jag att den är lite för vild för min smak efter ca. en minut.

Nej, nu ska jag snöra på mig kängorna och gå och köpa Uppsala Nya Tidning.

Kjam, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0