Att blogga

Jag är ju relativt ny när det gäller bloggning och sådant, men det är så kul!! Släng in en kommentar om du läser, det räcker med första bokstaven i ditt namn tihi!

Nu tänkte jag ta upp hur du får en intressant blogg, många kommentarer och läsare som stannar hos dig.

◊ Se till att skriva om intressanta ämnen, som eldar läsare att starta debatter.
◊ Ha en fin och lockande design, som gör så att läsarna blir glada, motiverade och pigga när de dyker in på din blogg. Dessutom borde du ha ett så tilltalande namn som möjligt, men sno inte mitt bara hehe!!
◊ Du får inte göra personliga påhopp, sådant gillar ingen!!!
◊ Skriv inte om tråkiga och vardagliga saker, för det uplever alla ändå, och det är inget man vill läsa om i andras bloggar.

Här är en länk till en jättebra blogg. Hahaha nu blev ni allt lurade!!! Ta inte illa upp Anki & Kerran:(. Ojsan, nu hörde jag i högtalarna att man skulle skänka en slant till en present till vår Rektor. Hihi, synd att man redan har köpt en då... Han och hans kollegor brukar dyka upp då&då hemma hos oss, vi är som en enda stor go' familj! Jag köpte i alla fall en bok till honom om den afrikanska civilbefolkningens inkapituösa relationer. Något simpelt för en 50-årspresent, men han blev glad och jag fick en kram hehe!!

En bild på mig och Olle från middagen:



Jag hade permanentat mitt hår, rätt klatschigt va? He he.

Festkavaj - Loppis i Värmlandsskogarna
T-shirt - New Body
Halsband och örhängen - Lånade en av lärarnas.

Den sista slanten nu innan "löningen" gick till underbara skålar från Tupperware.


Det var hemma hos Anki som TupperWare-partyt var! Alla var uppklädda och Kerran hade t.o.m. lite blå ögonskugga haha.

Nu ska jag studera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0