En julsaga (aaaaav: DICKENS XD)

HejsanpåDejsan bloggy!!! :)

Här sitter jag och degar. xD
Yep, that's me!! Hehe nä :p

I alla fall. Hur står det till? - Jo tack rätt bra, fast jag står inte upp!!!!!!!! xD

Den senaste tiden har både klassen och jag haft fullt upp med div. saker, såsom: studier, studier och .... STUDIER. Vissa andra har partat lite också, men sådant är inget för mig. Nej, jag tycker mer om att sitta hemma med en kopp... och bara njuta.

Jag undrar lite hur det har gått med allas studerande... Kan ju bara an(n)a x'P:

Elle och Kajan - Kajan har väl hostat upp allt hon äger och har med tanke på hennes körtelfeber!! Hon kan inte ha pluggat särskilt mycket, i alla fall inte lika mycket som mig. Hon blir ju störd av Janne & Maria och hundarna hela tiden. Elle har jag hört att hon varit på leverundersökning, undra hur det gick? :) Vi får väl hoppas att hon makes it to julavslutningen XD Skulle nämligen vilja hålla ett tal till Olle B då. :) Se nedan
Josse och Julle - Josse har jag hört fått ett jobb. Ansvarfullt hehe!!. Måste erkänna att jag var lite rädd för hur barnen skulle ta det, att stå emot lusten att sätta knorr på Knutsson kan inte vara lätt!! :\ Jaja. Jullebulle då! Hmm. Jag antar att Pythagoras sats ger.... NEGATIVT SVAR!! xD. Julia studerar aldrig, speciellt inte på tisdags- och torsdagsmorgnar eller onsdagseftermiddagar. Feliz Navidad liksom:Å
Freddie och Ullet - Freddie pluggar VER-KLI-GEEN inte, hon kan ju inte ens andas med sin blåa arm verkar det som. Stackars liten xD Du skulle gjort som jag, forskat lite om sprutans biverkningar och bara inte tagit den. Det är coolt att inte ta den har jag hört. Så, vad gör man inte ;P. Och Ullet har gott och skaffat ny. Känner dig lite för cool för oss andra va, vi som håller ut med våra gamla... JA, jag pratar om Telefoner xDD Inget annat, eller vad säger ni ;-).
Debis och Annapanna - Debis har även hon blivit för häftig för oss andra. Hon är nämligen ute och turnerar med Filip och Fredrik istället! Inget plugg där, i guess ;-). Ni kanske roar med andra saker, typ .. Aa ni fattar. (För er som inte förstår; Handelsekonomi, Scenutformning och Teknisk Support, varav alla måste fungera perfekt för att ett program skall kunna sändas.) Annapanna är mitt sista hopp, min räddare i Nöd. Har. Hon. Inte. Pluggat. Så. Dör. Jag. Vem ska jag annars ringa till mitt i natten och fråga vem som skrev Tigern?! Vem ska jag annars hänga med efter skolan, och diskutera Prosa?! Och sist men inte minst; vem annars ska jag glida på kycklingröramacka med genom att snacka med en äkta Naturare om Naturalismen?!?!?!

Ni förstår mitt problem.. I'm so one of a kind!! :'( hehe.

Tidigare nämnde jag att jag planerat att hålla tal till Olle. En hyllning till att han gör Rosendal till just Rosendal. Hade planerat att vara lite orginell och köra på ett julrim XD:

Olle Olle Olle Bergh
Du gör så mina vänner festar varje helg
Men jag, däremot
jag stampar ner min fot
Nu vill jag se er andra göra likadant
helst helt självmant
Ta tag i era studier, i era betyg
sluta upp, lägg av att göra otyg
Och när ni nu i juletider gröten ska äta
glöm inte bort att spetsningens alkoholhalt mäta
För oavsett, vad du gör min mate:
Don't drink and skate!!!


Special Edition inspired by pokerPLAYERS.com ;-).

Förresten. Var på Bokmässa för ett tag sedan. Hade just läst ut "Indianer och cowboys" av Jean-Michel Billioud. Så vad var inte mer passande än att spexa till det lite ;-)? :


(P.S! Guldstjärnan på bröstet fick jag av en busschaufför då jag sent en lördagskväll hjälpte Fulla ungdomar att komma på bussen. Tacka vet jag sådana som Kajan! D.S.)

Men men. Jag vet att ni alla har väntat (kanske på Godot? xD), så här kommer en Dagens Outfirre:


Japp, den rödhåriga är jag. Har ju funderat ett tag på att vara en Sexig rödhetta så tog tag i saken. Jag vet, jag vet, jag sa att det skulle vara lite mörkare. Men gillar det här. Dessutom: https://www.flashback.info/archive/index.php/t-758991.html . Jag är PringlesPiraten. Någon som har något bättre tips än de som svarade på min fråga?

I alla fall:

Moderna höga stövlar - Beställde på Internet. En sida som hette IWannaSeeYou.Cum tror jag. Jätte    bra kvalité!
Snygga piratbyxor (Man heter ju PringlesPiraten av en anledning ;-D) - KappAhl. KappAhl, KappAhl. Alltid där man hittar det senaste!
Bälte - En annan Internetsida. Skulle söka på Skavank (ville dölja mina dåliga sidor med ett stort bälte), men Google frågade mig om jag menade "Spank". Klickade, och vips fanns det ett flertal läckra läderbälten att välja mellan.
Magtröja - Jag frågade helt enkelt Knutsson, experten på att lämna för lite åt fantasin, where to find it :) Och gissa vad, jag fann den hastigt kvarlämnad hos en militär tillsammans med en slinga avklippt hår.
Superheta bågar - Hittade dem i min byrålåda när jag skulle leta efter min mobil. En vän berättade att hon skickat ett textmeddelande i Torsdags så skulle leta upp den gamla rackarn :P
Modern miniväska - Den låg i "Kvarglömd"-korgen på Gympan. Don't tell anyone(a)!!

Om ni undrar är vännen bredvid mig min nya personliga tränare. Jag har nämligen insett att jag måste börja röra på mig och inte sitta med näsan i böckerna hela tiden Oo.

Har även ett dagens citat TILLSAMMANS med en bild, allt för er kära läsare:


A t t   t a   m e d i c i n   ä r   i n t e   r o l i g t ,   m e n   a t t   h a   r o l i g t   ä r   e n   b r a   m e d i c i n
.
Japanskt ordspråk.



Nä, nu ska jag hänga inne på http://www.glosboken.nu resten av kvällen! Vi hörs xP

Kram >:3

Kommentarer
Postat av: beard

HAHAHahahhhhhhhh

2009-12-08 @ 20:12:23
Postat av: fredrika

JAG DÖR! hahahhahahah <3

2009-12-08 @ 20:25:58
Postat av: Bulle

HAHAHHAHHA åhh så jävla underbart bra!! :D

Fattade dock inte det där med att jag skaffat något nytt hehe

2009-12-08 @ 21:36:59
Postat av: Anonym

HAHAHHAHHA

2009-12-08 @ 22:15:04
Postat av: josefin

HAHAHAHA älskar alla påhopp mot knutsson XDXD!!!!!111

2009-12-08 @ 23:00:29
Postat av: annonino

åååååååååååååååååååååååååååååååååååååh<33

2009-12-09 @ 00:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0