En trevlig stund i skolan

Hej alla!!! Jag sitter här i ett stort gäng, bautakul!!! Tyvärr är det fredag och som grädde på moset vart dagens historialektion inställd.. så lite ledsen är jag allt. Menmen det kommer jag snart över med hjälp av lite PowerPoint-presentationer på Naturkunskapen hehe.


En fin bild som är enkel och snygg.

Jag har varit dålig på att uppdatera men det har varit så fint väder så att jag bara har varit tvungen att vara ute och kolla på nykläckta skalbaggar och sånt hehe!! Men nu ska det nog bli lite ändring på det, eftersom snart är det ju sommar på riktigt och då finns alla roliga saker inomhus: romaner av tidigare lärarkandidater, datorer fulla med uppsatser och dessutom vill man ju inte ta ut sin nya Fjäderpenna Deluxe©, då kanske den går sönder :(.

På senaste dagar har jag börjar tänka väldigt mycket på hur kul skolan är. Jag menar, vart kan man annars diskutera språkliga fel, grammatiksvårigheter och fotnötter. Jag känner verkligen hur jag hör hemma här. Dock kan jag inte säga samma sak om min kamrater:

Ullan & Freddie - De sitter i sina "moderiktiga" kläder och tror att de är så söta. Men DOM KAN INGET OM MODE!! Jag kan mycket mer, för jag har läst på om modets historia. Dessutom är det alltid så att Ullan säger något om en kille, och så kommer Freddie och fyller i nästa mening, jäkla piff & puff alltså!! Dessutom har de båda Googlemail.... Jag som ville vara ensam i klassen..

Annapanna & Debis - Dessa töser kan verkligen inte gilla skolan lika mycket som jag gör, eftersom de aldrig vill stanna kvar med mig efter skolan på fredagar:( Jag frågar och frågar, men de ger helt enkelt med sig. "Nej Becka, vi vill gärna hinna med kvart i-bussen om det går bra, hellre än att sitta och låtsasopponera med dig.." är något jag ofta får höra. Satans bananer!!! :(

Elle & Kajsan
- De här töntarna är sååå jobbiga. Kajsan kanske säger ja till mig, om jag frågar om vi ska hitta på något (gå till ett rum och plugga tillsammans) men så kommer Elle med något tråkigt förslag om att lämna våra datorer. Liksom what?! Vad vore vi, utan våra datorer? Utan våra möjligheter att chatta med lärarna på Googlechatten? Inte bättre än en lort.

Jossan & Jullan
- Det här känns ju så onödigt. Vem har inte redan insett att de är ett problem för vårt gemensamma lärande? Jag kan absolut inte alls koncentrera mig på något sätt!! De bara tjuter och tjuter, och inte blir det bättre av Jullans eviga knapprande på sin lur!! Uschusch.

Struntsamma, de är mina vänner även om jag kanske inte alltid har tid med dem eftersom jag vill nå toppbetyg.

Nu slänger jag även in en outfirre:


Lite somrig sådär.. Men kommer aldrig våga visa mig sådär sexig i skolan!!

Snarare blir det nog något såhär:


Den beiga kappan känns såå rätt och alldeles vårig och fräsch. Kanske toppar jag outfiten med en sådan här också:


Har sett många som har sådanahär, tror att det kallas palestinas sjal eller något. (det är särskilt en viss snygging som har en sån han kanske gillar mig om jag skaffar en likdan hehe)

Nej nu blir det dagens citat sen ska jag studera vidare!

"A l l a   h a r   s å    b r å t  t  o m   m e d   a t t    u n d e r v i  s a   n u   f ö r   t i d e n   a t t   i n g e n   h i n n e r   l ä r a   s i g   n å g o t . "

Agnes Reppliet

Nu får ni kila stadigt med plugget!!!!! Adjö!!

Kommentarer
Postat av: bexi

HAHAHAHHAHHA STÖÖÖÖRT

2009-04-26 @ 16:53:10
Postat av: anonym M

hahhhahhhhahahaahhhh loooove it -- alla inlägg! och den nya headen!

2009-09-11 @ 23:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0