Blogg-paus

Hej!

Som ni märkt har jag tagit en liten bloggpaus i några dar, för att återhämta mig från pressen och allt vad det innebär att ha en så stor och uppskattad blogg. Men ikväll kände jag mig redo igen, alla rockar till det!!!!!!

Så... vad har jag gjort under denna paus?? Fördjupat mig, såklart. Både angående Herr Hjärne och om EU och lite så hehe. Jag blev riktigt intresserad angående IPRED-lagen som träder i kraft idag. Jag förstår inte riktigt varför det verkar finnas så stora protester kring den...? Varför stödja något som kan få oanade konsekvenser i dagens politiska men ändå integrerade samhälle liksom. De allra bästa sakerna går ju inte att ladda ner från internet ändå!!! Till exempel Anders och Tonys föreläsningar, Lenas PowerPoint-presentationer o.s.v. Menmen, äntligen har dagens politiker förstått det och nu är det förbjudet. Jag kommer hålla ögonen på er hehe!!!

Nu över till något intressantare. Hur man får resp. inte får bete sig gentemot lärare.

Du skall icke

• göra som Jullan och Josse, prata skit om din engelskalärare på svenska, ty det är ett barbariskt språk säger hon!!!
• vara som
Debis och Annapanna och vara snälla men sitta längst bak i klassrummet ty hon kan inte se när ni räcker upp händerna
• fnissa åt dem bakom deras ryggar som
Freddie och Ullet ty ni fnissar åt fel saker - deras kläder och inte deras intressanta anekdoter
• chatta om deras ansiktsminer som
Elle och Kajsan ty dessa ljuvliga grimaser går inte att förklara i ord

Tänkte slänga in en bild på dagens outfit. (och NEJ jag kastade inte en bild på datorn!!!! XD)


Tänkte vara lite klatschig med olika strumpor hehe!!

Här är jag påväg till skolan!<3 :


Gick ut med en av lärarnas hund lite också :)

Nä, nu blire susselitussa för mig jag är alldeles yr av eufori efter matteprovet, jag höll på att skratta ihjäl mig!! Åh, vad lycklig jag är.

Hejdå alla nyfikna elever och nyfikna lärare!!!!! Kom ihåg - det finns inga dumma frågor, bara dumma svar!!


Kommentarer
Postat av: knutsson

HAHAHAHAH första gången jag skrattade på riktigt

love ya becka :*

2009-04-01 @ 19:54:22
URL: http://jusssi.blogg.se/
Postat av: kJ

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA

2009-04-01 @ 19:56:01
Postat av: erik

haha, bra blogg:)

2009-04-01 @ 20:20:44
Postat av: beard

hahhahah:)

2009-04-03 @ 11:06:25
Postat av: rebecka

HAHHAHA DET ÄR EEEEEEELIN :D inte min blogg everybody. alla rockar till det

2009-04-03 @ 14:03:26
URL: http://justrewind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0